Gefeliciteerd, de korting van je uitnodiging is geactiveerd! De korting wordt zichtbaar tijdens het afrekenen.

Toggle Nav
Minicart USP
minicart_usp

GRATIS verzending vanaf €49!

Sightful (BE) English Français Nederlands Sightful (EU) English Sightful (NL) English Nederlands
Snel herbestellen

Veelgestelde vragen

Algemeen

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Naast het veelgebruikte iDEAL kun je bij ons ook met Bancontact, creditcard of met PayPal betalen.

Kan ik lenzen voor slechts één oog bestellen?

Dat kan. In dat geval kun je één van de twee blauwe hokjes met ‘links’ en ‘rechts’ naar keuze uit- of aanvinken. Zo kun je voor slechts één oog toch je lenzen bestellen.

Waarom werkt mijn kortingscode niet?

Weet je zeker dat je de goede code hebt ingevuld? Dan kan het zo zijn dat de code is verlopen, of dat deze code al is gebruikt. Neem voor de zekerheid even contact met ons op, we willen natuurlijk wel zeker weten dat je geen leuke korting misloopt! 

Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?

Bij Sightful snappen we dat jouw gegevens privé zijn, we gaan dan ook heel voorzichtig om met je gegevens en hebben meerdere beveiligingsmaatregelen getroffen om deze gegevens te beschermen. Lees er meer over in onze privacy statement.

Kan ik andere lenzen proberen?

Mocht je dit willen doen, adviseren we om dit altijd in overleg met je opticien te doen. Je ogen zijn gevoelig, ga er daarom zorgvuldig mee om.

Kan ik bij Sightful ook online een bril bestellen?

Bij Sightful is het niet mogelijk om online een bril te bestellen. Mocht je naast het dragen van contactlenzen ook af willen wisselen met een bril, dan kun je voor de beste kwaliteit tegen de scherpste prijs online brillen bestellen bij Charlie Temple. Gebruik de code "SIGHTFUL" en ontvang 5% op de gehele bestelling.

Kan ik ook proeflenzen bestellen?
Bij Sightful hebben we momenteel geen proeflenzen in ons assortiment.

Registratie / Mijn account

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Geen zorgen. Als je jouw wachtwoord bent vergeten kun je simpelweg op ‘wachtwoord vergeten?’ klikken op de inlogpagina.

Ik wil graag mijn gegevens aanpassen, waar doe ik dat?

Je gegevens kun je aanpassen in Mijn account.

Wat moet ik doen om de korting voor vaste klanten te krijgen?

De korting voor vaste klanten krijg je automatisch na meerdere bestellingen. Hier hoef je dus zelf niets voor te doen. Meer informatie over de verschillende loyalty status niveaus vind je hier.

Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?
De factuur wordt automatisch aan de e-mail toegevoegd die je krijgt als we je bestelling versturen. Ook kan je, in je account op de website, alle facturen terugvinden.

Retouren

Wat moet ik doen als ik de verkeerde lenzen heb ontvangen?

Vervelend, maar dit gaan we uiteraard samen met je oplossen. Neem even contact met ons op en we helpen je graag verder!

De lenzen die ik heb besteld zijn beschadigd aangekomen. Wat moet ik doen?

Dit is uiteraard niet de bedoeling. Neem even contact met ons op, we helpen je graag!

Zit er garantie op de producten?

Op al onze producten is de wettelijk vastgelegde garantie van toepassing. Als je aanspraak wilt maken op deze garantie, neem dan contact met ons op.

Levering

Hoe bezorgen jullie mijn bestelling?

Hiervoor gebruiken we de betrouwbare bezorgservice van DHL & BPOST in België. Dit biedt jou als klant het gemak en vertrouwen van de Track & Trace mogelijkheden. En dat zorgt voor een soepele bezorging van je bestelling.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

We geven bij elk doosje lenzen of lenzenvloeistof aan of deze op voorraad zijn en wanneer ze kunnen worden verzonden bij een eventuele bestelling. De lenzen die we op voorraad hebben en vóór 22:00 uur worden besteld, worden dezelfde dag nog verwerkt en verstuurd!

Zijn je lenzen niet op voorraad? Dan bestellen we ze voor je na en versturen we je bestelling met 2 tot 5 werkdagen. 

Hoe traceer ik mijn bestelling?

In Mijn account kun je te alle tijde de status van je order bekijken, dit kan vaak direct al na je bestelling. Zodra je bestelling tracking informatie heeft, krijg je de track&trace code per email toegestuurd. Iets niet helemaal duidelijk, of vragen over je order? Neem even contact met ons team op, we helpen je graag!

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Omdat we vrij snel je bestelling in behandeling nemen, kan het zijn dat we al bezig zijn je order te verwerken. Het is daarom belangrijk om direct contact met onze klantenservice op te nemen, we gaan je dan zo snel mogelijk proberen te helpen!

Wat als sommige items in mijn bestelling wél op voorraad zijn en de andere niet?

We versturen je lenzen in één volledige verzending. We zullen dus de voorraad van alle items in je bestelling afwachten voor we je bestelling verzenden. De leverindicatie met de langste bezorgtijd in je bestelling is daarom de werkelijke leverindicatie.

Mijn bestelling is verstuurd maar ik heb nog niks ontvangen, kunnen jullie helpen?

Zodra we je lenzen overhandigen aan DHL / BPOST, krijg je een mail met de track&trace code. Als je pakketje is gescand in het sorteercentrum wordt de track&trace bijgewerkt. Hier kan soms een vertraging in optreden. Duurt het te lang of heb je vragen? Ons team helpt je graag!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5% korting op je volgende bestelling?
Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!